Sklízeč ROPA Tiger 6

Sklízeč ROPA Tiger 6

Nejvýkonnější sklízeč cukrové řepy ROPA Tiger 6 si odbyl světovou premiéru na veletrhu Agrosalon v Moskvě, ihned po představení obdržel od odborné poroty zlatou medaili za inovace. Klíčovým prvkem Tiger 6 je nový motor o výkonu 700k resp. 768k se systémem vstřikování čerpadlo-tryska a zdvihovým objemem 16,12 litrů. Ve srovnání se sklízečem Tiger 5 dochází ke zvýšení výkonu až o 142k / 105kW. Do nového designu stroje byl perfektně integrován hydraulický podvozek s automatickým vyrovnáváním sklonu, který plní půdoochranou funkci. Výkonnější vyprazdňování zásobníku zajišťuje rychlejší překládku během jízdy. Komfortní kabina s dotykovým terminálem, rozhraním WLAN a četnými automatickými programy nabízí maximální jízdní komfort pro nejlepší výsledky při sklizni cukrové řepy.

Spolehlivý pomocník s velkým točivým momentem a zdvihovým objemem 16,12 litrů

Přenos výkonu stroje ROPA Tiger 6 o síle 700k / 515kW s řadovým šestiválcovým motorem Volvo (typ TAD1672VE, emisní stupeň EPA 4 final), zdvihovým objemem 16,12 litrů, vstřikovacím systémem čerpadlo-tryska (PDE), SCR-Kat a AdBlue je nyní ještě efektivnější. Maximální točivý moment činí 3200 Nm při 1260 ot/min. Srdce sklízeče Tiger 6 zajišťuje již od 1000 ot/min enormní točivý moment 3150 Nm. Vyorávání probíhá od úsporných 1100 ot/min s točivým momentem 3150 Nm – o 11 procent více než u Tiger 5 s 2840 Nm.

Pro ještě vyšší výkon má společnost ROPA v nabídce řadový šestiválcový motor Volvo (typ TAD1643VE-B) o síle 768k / 565KW se zdvihovým objemem 16,12 litrů a vstřikovacím systémem čerpadlo-tryska (PDE). Tento výkonný motor se obejde bez AdBlue, SCR-Kat a recirkulace spalin. To snižuje logistické náklady na provozní prostředky a minimalizuje prostoje během kampaně. Maximální točitý moment 3260 Nm – o 12 procent více oproti Tiger 5 s 2900 Nm. Výsledkem zvýšeného výkonu o 142k / 105kW oproti ROPA Tiger 5 jsou vyšší hektarové výkony, zejména při vyorávání do kopce, při překládce během jízdy nebo při použití vyorávacího agregátu XL.

Hydraulický systém podvozku R-Soil

Společnost ROPA vyvinula speciálně pro vlajkovou loď Tiger inovativní koncepci podvozku s výkyvnou přední nápravou ve spojení se dvěma hydraulicky uloženými zadními nápravami. Oproti dosavadním podvozkům třínápravových vyorávačů řepy (kromě Tiger 5), u nichž je střední náprava pevně sešroubována s rámem, se naklánění stroje snižuje na třetinu! Důvodem je hydraulické spojení válců na přední a zadních nápravách jedné strany, takže nerovný podklad působící v plné výší na kolo působí na rám pouze v rámci 33 procent. Snížením naklánění na podvozku se současně zlepší vedení řádků i vedení hloubky vyorávacího agregátu, protože rám je vystředěn k umístění tří náprav. Hydraulickým spojením náprav se zatížení rozděluje vždy rovnoměrně na všech šest kol.

V únoru 2015 byl firmami ROPA a Michelin systém R-soil důkladně otestován. Porovnány byly stroje euro-Tiger V8-4 s pěvně připevněnou nápravou a Tiger 5 s hydraulickým systémem vyrovnávání podvozku. Výsledkem měření byl vysoký tlumící účinek podvozku, menší zatížení o 8 procent přední nápravy, 37 procent u druhé nápravy a 43 procent u třetí nápravy.

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.



Nabízené značky

agricultura bogballe FARESIN fliegl frasto kotte hawe
kockerling PROTECH lely NHS pottinger protech roc
ropa sauter spearhead tecnoma thaler twose ubaldi
veenhuis            

© 2017, DAGROS, s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑