RT 870 představuje základní model značky ROC se třemi sekcemi. Prostřední pásovou sekci lze vyjmout a použít stroj pro tvorbu středového řádku.
Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
RT 870 představuje základní model značky ROC se třemi sekcemi. Prostřední pásovou sekci lze vyjmout a použít stroj pro tvorbu středového řádku.
ROC RT 870 | |
Přepravní šířka stroje (mm) | 2 520 |
Přepravní výška stroje (mm) | 2 930 |
Přepravní délka stroje (mm) | 5 850 |
Provozní hmotnost stroje (kg) | 4 490 |
Tažný prostředek (Hp) | 100 |
Revoluční pásový shrnovač píce ROC by neměl chybět v žádném špičkovém provozu živočišné výroby nebo bioplynové stanici. Díky unikátnímu systému sběru materiálu lze rychle a přitom velmi šetrně nahrabat řádky posečené píce (zejména vojtěšky, jetele či trávy), slámy či rostlinných zbytků (např. kukuřičných). To vše bez nežádoucích cizích předmětů, jako je hlína, písky, kamení a v nemalé míře i staré píce. Tímto systémem je obsah těchto cizích předmětů snížen až o 80-90 %.
Stroje ROC svými technickými parametry daleko předčí v současné době nejrozšířenější rotorové shrnovače píce. Princip činnosti pásového nahrabovače ROC je postaven na systému prstového sběracího zařízení, které pracuje s vyšší účinností sbírání než klasické rotorové nahrabovače, a přitom je k materiálu šetrnější.
Největší přínos pro živočišnou výrobu spočívá v tom, že u pásového nahrabovače ROC nedochází k nahrabování kamení, hlíny, písků a dalších nečistot do sbíraného materiálu. Tyto nečistoty se tak nedostanou zvířatům do krmení a dochází nejen ke zlepšení parametrů užitkovosti u mléka, ale také se sníží výrazně náklady na medikaci. Zvláště výrazné je snížení zánětů. V neposlední řadě šetrný sběr materiálu, například u vojtěšky, velice výrazně omezuje oddělování lístků od stonků. Lístky tak po zpracování zůstávají na rostlině zachovány.
K významným úsporám dochází také u následného sběru nahrnutého materiálu řezačkou, kdy se prodlužuje životnost dopravních cest, řezacích nožů, protiostří a brusného kamene. Další úspory jsou i u provozu krmných vozů, kde se výrazně sníží spotřeba opotřebitelných častí vozu a riziko jeho poškození.