Přejít na obsahovou část stránky

Manažer servisu zajišťuje plynulý chod oddělení a odpovídá za udržitelnost nákladů na minimu při dodržení potřebné kvality. Přijímací technici v součinnosti s asistenstkami servisu plánují a koordinují veškeré servisní zakázky tak, aby se postarali o spokojenost zákazníků. Naši servisní technici se účastní pravidelných odborných školení s certifikací u dodavatelů.

Technické poradenství a přímá komunikace s výrobci je hlavní náplní každodenní činnosti našich technických specialistů. Tím garantujeme dodržování předepsaných pracovních postupů jednotlivých oprav strojů.

servisni-tym-10

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti