Společnost Fliegl má ve svém výrobním programu širokou paletu třístranných sklápěčů. Vyrabí vozy od jednonápravových s celkovou hmotností 2,6tuny až po velké třínápravové sklápěče s celkovou hmotností 24tun. Každý zákazník si vybere vůz přesně podle jeho požadavků.
Přednosti třístranných sklápěčů
Všechny rámy sklápěčů jsou žárově pozinkované
Mimořádně stabilní konstrukce pro nejnáročnější podmínky použití
Široká nabídka modelů
Jedinečný podvozek Fliegl s širokým rozchodem
-
POPIS
Společnost FLIEGL vozy od jednonápravových s celkovou hmotností 2,6tuny až po velké třínápravové sklápěče s celkovou hmotností 24tun. Každý zákazník si vybere vůz přesně podle jeho požadavků..
- TECHNICKÉ PARAMETRY
- VIDEO
-
PROSPEKT
Jednonápravový třístranný sklápěč od 2,6 do 8 tun celkové hmotnosti
- stabilní duté nosné rámy
- nízká těžnice
- nízká vlastní hmotnost
- extrémně robustní a odolný proti zkroucení
- pozinkované rámy
- nejlepší stabilita
- kompaktní technologie
- vysoká ovladatelnost
- velký úhel sklápění
- lze dodat s nástavbou
Tandemový třístranný sklápěč od 8 do 20 tun celkové hmotnosti
- tandemový třístranný sklápěč s tisíckrát osvědčenými dutými nosnými rámy
- kónická korba od 4.500 mm délky korby
- úhel klopení (možný až do 55°) pro nejlepší sesunutí každé hmoty
- stabilní bočnice jsou včleněné v hydraulické zadní stěně a umožňují přepravu obilí také s nástavbou na siláž
- šoupátko na obilí sériově
- nahlížecí mřížka u silážové nástavby sériově
- extra velký rozvor náprav zaručuje vynikající stabilitu při náročných terénech
- pozinkované rámy
- obzvláště nízká výška plošiny
- postranní bočnice mohou být otevřeny k nakládání
Dvounápravový třístranný sklápěč od 6 do 18 tun celkové hmotnosti
- korba z vysoce kvalitní oceli – pískovaná, základní lak nanášený ponořením a lakovaná dvousložkovým lakem
- pozinkované, celistvě formované rámy z vysoce kvalitní jemnozrnné oceli (svařená konstrukce)
- těžké pérování
- těžký LKW – otočný věnec
Třínápravový třístranný sklápěč s 24 tunami celkové hmotnosti
- 3- nápravový třístranný sklápěč, 24 tun celková hmotnost se střední klanicí
- korba z vysoce kvalitní oceli – pískovaná, základní lak nanášený ponořením a lakovaná dvousložkovým lakem
- pozinkované, celistvé rámy (svařená konstrukce)
- těžké pérování, parabolická pružina, bez mazání
- těžký LKW – otočný věnec